ورود به سامانه
جشنواره و تخفیفات ما
آخرین اخبار سایت
باشگاه مشتریان چیست؟

امروزه بسیـــاری از شرکتها مبالغ زیادی را برای ایجاد روابط با مشتــــریان خود خرج می کننــد. مدیریت روابط بـــــا مشتری (CRM) ، بـــــــازاریابی یک به یک (one-to-oneMarketing) و ارتباطات رو به افزایش، تعدادی از استراتژی هایی هستند که شرکتها به منظور جذب و حفظ مشتریان ، از آنها استفاده می کنند.

رازهای موفقیت باشگاه مشتریان

در گذشته در یک مقاله به صورت کامل به معرفی و تشریح باشگاه مشتریان برند لوازم آرایشی و بهداشتی Sephora پرداخته ایم. به عنوان شرکتی فعال در زمینه طراحی و پیاده سازی برنامه های وفاداری، علاقمند به تشریح چرایی این موفقیت هستیم.

درباره ما

بسمه تعالی

   شرکت نمایندگی بیمه آریا پرهون گستر با کد 3088 از شرکتهای نمایندگی زیرمجموعه ی شرکت سهامی بیمه ایران (تنها شرکت بیمه دولتی) در تاریخ 26/12/87 پس از طی مراحل قانونی به شماره ثبت 292565 در اداره ثبت شرکت ها به صورت رسمی ثبت گردید. این شرکت از تاریخ تأسیس مجوز فعالیت در رشته اشیاء و اشخاص از شرکت بیمه ایران را دارا بوده و طی 9 سال خدمت در حال حاضر قراردادهایی با سازمان ها، شرکتها، نهادهای نظامی و مؤسسات دولتی و خصوصی را دارا می باشد. مدیران این شرکت همگی از مدیران بازنشسته ی شرکتهای  بیمه ای بوده و آماده ی ارائه هرگونه مشاوره در هر سطحی میباشد.

نمونه ای از قراردادهای منعقده:

1- کارکنان و بازنشستگان نیروی های مسلح جمهوری اسلامی

2- کارکنان و بازنشستگان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی

3- بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر دو میلیون نفر

4- بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی بالغ بر پنج میلیون نفر

5- سازمان بازنشستگی کشوری

6- کانون بازنشستگان ناجا

7- اعضای انجمن صنفی حمل و نقل استان گیلان

8- شرکت برق باختر و کارکنان

9- اداره ی کل آموزش و پرورش استان مرکزی

10- کارکنان شهرداری اراک

11- شرکت حمل و نقل نوید ترابر کرج

تیم کارشناسان حرفه ای ما با انجام وظیفه ی به موقع و رعایت استانداردهای اخلاقی و بهره مندی از حرفه و دانش لازم  و پیشرفته ترین نرم افزارهای صدور و خسارت و مالی بیمه برای ارائه توصیه ها و راهنمایی های صحیح جهت خدمت رسانی و رفع ابهام در تشخیص خرید محصولات بیمه ای به شما بیمه گذاران محترم است.

پایبندی به مقررات و تعهدات، عدالت و انصاف، شفافیت و صداقت، حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق اجتماعی از معیارهای این شرکت جهت خدمت رسانی به بیمه گذاران محترم میباشد.

در صورت همکاری میتوانیم این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که رسیدگی و پاسخگویی به سوالات و شکایات تحت نظارت و مسئولیت مستقیم مدیرعامل و امکان برقراری ارتباط آسان برای عموم بیمه گذاران جهت طرح موضوع به گونه ای که حداکثر ظرف کمترین زمان ممکن پیگیری و نتیجه ارائه گردد.

مشتری مداری و تأمین منافع قانونی بیمه گذاران، تلاش جدی در ارائه محصولات جدید و خدمات نوین، توجه به بیمه های زندگی و توسعه آن، رعایت اصول حاکمیت شرکتی و مدیریتی مسئول و پاسخگو و قانون مدار و اداره ی شرکت بر اساس مقررات و ضوابط بیمه ای و اصول بنگاهداری اقتصادی و نظارت همراه با حمایت از تدابیر این شرکت محسوب میگردد.

ضمناً قابل ذکر است در راستای مشتری مداری اقدام به ارائه ی خدمات سفارش و فروش انواع بیمه نامه های اتومبیل (ثالث و بدنه
)،مسئولیت، آتش سوزی، بیمه عمر(مان)، باربری و .... به صورت آنلاین و اینترنتی میباشد.

با روحیه مثبت و اخلاق حرفه ای در پیشرفت صنعت بیمه، توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه و ارائه خدمات به شما بیمه گذاران عزیز گام برمیداریم.

حادثه خبر نمی کند، همین امروز بیمه شویم.

جشنواره و تخفیفات ما
از طرح ها و تخفیف های ما باخبر شوید !
باشگاه مشتریان شرکت خدمات بیمه ای آریا پرهون گستر
استفاده از مطالب باشگاه مشتریان شرکت خدمات آریا پرهون فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت خدمات آریا پرهون می‌باشد.
Copyright © 2016 - 2017 Ariaparhoun.ir